Tuesday, March 29, 2011

"MaKaN MaLaM aMaL Mu'tAh"

assalamualaikum sume..^^ diharap sume follower blog ni sehat2 belako!( pasan la sgt rmai follow blog dy)..:p
em..disini sy nk share sedikit kenangan terindah di bumi Mu'tah ni..huhu..(*_*) pada 11 MAC 2011 yang lalu, BIRO BADAN KEBAJIKAN DAN PENEMPATAN (BKP), PERSATUAN MAHASISWA MALAYSIA UNIVERSITI MU'TAH telah menganjurkan MAKAN MALAM AMAL ataupun lebih glamour dikenali sebagai "McD" iaitu MU'TAH CHARITY DINNER buat julung2 kalinyer. antara objektif majlis ini diadakan adalah untuk mengumpul dana untuk disumbangkan kepada pihak2 yg sgt memerlukan..:) alhamdulillah..majlis ini telah mendapat sambutan yang amat menggalakkan dan berjalan dengan lancar!! terime kaseh kepada AJK2 program yg bertungkus lumus menjayakan program ini!! ikuti gambar2 di bawah..ni je yg sempat di snap!


















sehari sebelum berlangsungnyer majlis. kami bekerje keras menghias dewan!

keje sy tiup belon je!hihihi..:p

ustazah am n ustazah baz sibuk menyiapkan pentas utama..(^_^)

para AJK sibuk menyusun meja..mereke berbincang bagaimana nk susun kedudukan meje2 ni. sbbnye bilangan akhawat lebeh ramai daripada syabab.

huhu..tensyennyer lilit2 reben ni!! itulah luahan hati ustazah wani n ustazah athirah..^^

para AJK sibuk menyiapkan 'goody bag' untuk para tetamu..:) walaupun sejuk mencengkam tulang, mereka tabah menjalankan tugas!huhu..

susunan dan hiasan meja yang hampir siap..

laluan utama untuk para tetamu sebelum mereke duduk di meja2 yang telah mereka 'booking' pada malam tersebut..(*_*)

meja2 bahagian syabab..

inilah hasilnyer..^^ candle light dinner..sgt romantik!!huhu

para 'camera men' tunggu kedatangan tetamu jemputan VIP dan para pembeli meja..^^ ala2 red carpet gitulah..

tibanyer tetamu jemputan VIP iaitu KEDUTAAN MALAYSIA di JORDAN tuan........(em..terlupe plak nmenye) aisehh..sambil diiringi presiden PERSATUAN MAHASISWA MALAYSIA UNIVERSITI MU'TAH(PERMATA) dan pengarah program McD..

penyambut tetamu pun kne pegang lilin jgak!!huhu..

para pembeli meja di bahagian akhawat..:) time ni x bleh nk snap bnyak gambar, sebabnyer penataan cahaya tersangat lah slow. candle light dinner lah katekn..:P betol2 bergantung pada cahaye lilin di setiap meja..^^
ustazah ieha dan ustazah tira tetap bersame..(^_^)  'stay together, eat together, life together!!'
tangkap gambar bersame ahli meja..^^ walaupun kite x menang meja tercantik, kite tetap 3C..CELIK, CERDIK DAN CANTIK!!(*_*)
menonton filem pendek yang sangat best dan kelakar..^^ akal tersusuk dengan msej yang ingin disampaikan oleh pihak BKP..:)
syabab yang sedang enak menikmati hidangan sambil menghayati persembahan nasyid yang hebat pada malam itu..:)
asyiknyer mereka menikmati hidangan..^^

selepas berakhirnyer majlis..barulah para AJK dpt makan dengan tenang..(*_*) senyuman kepuasan dan kelegaan pada wajah mereke!









 setelah sebegitu lame post ini disimpan dalam draft, akhirnyer..dapat jugak dipostkan rini..(^_^) sebabnyer, bahan2nyer x ckup..gambar2nyer tersangatlah lambat nk dapat..huhu..pape pn, alhamdulillah, sudah dapat dipostkn arini..^^ tata, titi, tutu..







No comments:

Post a Comment